Fri frakt över 20 € 📦

Vårrean live 🌼

Beställning och leverans

Beställning och leverans

Har du hittat en produkt på Moamode som du verkligen måste ha? Kul!

Välj nu färg och/eller storlek och klicka på 'Lägg till i varukorgen'. Du kan naturligtvis fortsätta att shoppa, och du kan alltid återgå till varukorgen genom att klicka på "kundvagnsikonen" i övre högra hörnet. OBS: Bara för att produkter finns i din varukorg betyder det inte att de är reserverade.

Har du avslutat dina inköp? Då är det dags att slutföra din beställning. Klicka på "kundvagnsikonen" i övre högra hörnet för att gå till Moamodes produkter. På nästa skärm kan du justera antalet om nödvändigt. Klicka sedan på knappen 'Gå till betalning'. Du kommer nu till utcheckningssidan. Här kan du enkelt ange alla dina uppgifter på en sida.

OBS: När du har lagt din beställning kan du inte ändra den, eftersom din beställning behandlas omedelbart för att du ska få den så snabbt som möjligt.

VAD ÄR LEVERANSKOSTNADEN?

Moamode betalar leveranskostnaderna. Du betalar alltså inga leveranskostnader.*

  • Du måste betala leveranskostnaderna om du själv returnerar en produkt.

KAN JAG SPÅRA MIN LEVERANS? Ja, vi skickar alla dina produkter med spårning och spårning. Du kan spåra din beställning via sidan för orderstatus, du får en länk till din e-post när din beställning har skickats.

Ibland kan det ta en stund innan spårningsstatus är tillgänglig.

VAD ÄR LEVERANSTIDERNA?

Moamode strävar efter att leverera produkter snabbt. Om du gör en beställning på vardagar före kl. 15.00 strävar vi efter att behandla din beställning samma dag. Vi levererar många av våra produkter direkt från våra leverantörer. Den genomsnittliga leveranstiden är därför 10-15 arbetsdagar.

JAG ÄR INTE HEMMA VID LEVERANSTIDEN, VAD HÄNDER NU? Om paketet inte kan levereras kommer det att vänta på dig på postkontoret i 7 dagar. Du får också ett meddelande från chauffören som också berättar var du kan hämta det. Efter dessa 7 dagar returneras sändningen till vårt lager.

FELAKTIG ADRESS

Det är kundens ansvar att se till att den angivna leveransadressen är korrekt. Vi gör vårt bästa för att påskynda behandlingen och leveransen så att det alltid finns ett litet fönster för att korrigera en felaktig leveransadress. Kontakta oss omedelbart om du tror att du har angivit en felaktig leveransadress.

FÖRLORAT ELLER STULET PAKET

Vi är inte ansvariga för förlorade eller stulna paket. Om Track & Trace visar att ditt paket har levererats till din adress - men du har inte fått din beställning - rapportera detta inom 14 dagar från den rapporterade leveransdagen. DHL, FedEx, UPS, Posten kommer att starta en utredning, vi håller dig uppdaterad till slutet av utredningen.

Frågor om din beställning

Har du frågor om din beställning? Var god och kolla sidan för vanliga frågor. Om din fråga inte finns med på listan, tveka inte att kontakta oss.